Részösszeg:
0 Ft
elfogadja a hibát
Fizetési módok
A leggyakrabban előforduló
kérdéseket összegyűjtöttük neked. Amennyiben nem találsz választ a kérdésedre,
fordulj hozzánk bizalommal. Legyen kéznél a rendelési számod, amennyiben egy
konkrét megrendeléssel kapcsolatban kérdeznél. Telefonon vagy e-mailen leadott
rendelést nem áll módunkban elfogadni
Mindent
megteszunk azért, hogy a megkeresésekre egy munkanapon belül válaszoljunk.
Telefon: +36 1 500 9339 (munkanapokon
07:00-22:00, hétvégén 09:00-15:00)
E-mail: support@watery.hu (munkanapokon 24 órán belül válaszolunk)
Élő chat: Jobb oldalt alul a weboldalon (munkanapokon 07:00 - 22:00, hétvégén 09:00 - 15:00)
Kapcsolatfelvételi űrlap: Lásd lent (munkanapokon 24 órán belül válaszolunk)
Megkaptam a csomagot, de hiányzik a rendelésem többi része.
- Egyes termékeink nagy méretűek, ezért nem szállíthatók együtt. A SUP-okat külön szállítjuk. A mentőmellényeket, nedvesruhákat, neoprén termékeket stb. gyakran kisebb csomagban továbbítjuk.
Szeretnék hozzáadni egy tételt a rendelésemhez.
- Csak küldd el nekünk e-mailben a kívánt termék nevét és lehetőleg a méretét, akkor hozzáadjuk a rendelésedhez és megküldjük a fizetési hivatkozást..
A nyomkövető hivatkozás 1 kg-ot mutat a csomagom súlyára.
- Minden csomag 1 kg súllyal szerepel a rendszerünkben, ezt a szállítmányozó azonnal frissíti az első bevételezés után.
Számos nyomonkövető e-mailt kaptam különböző szállítmányozó vállalatoktól.
- AZ 5 kg-nál nehezebb csomagokat egyenként szállítjuk a DHL, Bring. A kisebb súlyú tételeket a DAO vagy a Post Nord segítségével szállítjuk ki.
Helytelen ár szerepel a nyomonkövető e-mailemben.
- A nyomonkövető e-mailekben megadott árak egyes esetekben ÁFA nélkül jelennek meg. Ezt mindig megállapíthatod a rendelés-visszaigazoláson szereplő árak segítségével.
A nyomonkövető hivatkozás nem mutat aktivitást.
- Feladás után akár 48 órát is igénybe vehet, mire megérkezik a frissítés. Ha a megrendelésedet pénteken küldöd el, általában csak a következő munkanaptól lehet nyomon követni.
Nem tudok kiválasztani egy bizonyos csomagpontot.
- Amikor feladjuk a csomagodat, a rendszer kiválasztja a megadott címhez legközelebb eső csomagpontot, és az erről szóló információt e-mailben kapod meg.
Nem kaptam meg a rendelésemet.
- Egyes termékeknél a szállítási idő meghosszabbodhat. Ez gyakran szerepel a termékleírásban. Egyéb esetben forduljon az ügyfélszolgálathoz, és mi örömmel segítünk.
Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket. Mi a teendő ilyenkor?
- Ez egyszerűen és gyorsan megoldható! A további információk itt találhatók.
Vissza akarom küldeni a rendelésemet?
Egyszerű és gyors, bővebben itt olvashat.
A watery.hu-t a
Watery ApS képviseli, amelynek székhelye Horsensben, Dániában található
Watery ApS
Langmarksvej 34-C2
DK- 8700 Horsens
Dánia
Bejegyezve a dán kereskedelmi nyilvántartásba („CVR Registeret”) a 3971862 CVR-szám alatt.
Vezetés: Daniel Holdgaard Johannesen